Tuesday, May 25, 2010

.: Testing 1,2,3 :.

Assalamualaikum.... emmm... lama dah oven kat dapur tu tak berasap.... yela kan i sibuk... kursus, outstation, itu,ini....
semalam cuti.. try buat kek.... atas desakan dan permintaan seorang pelangan yg ayat nya bunyi mcm nie... "sue ko buat la cupcake tu besar sikit... tak pun ko buat je jd kek... tak puas mkn cupcake... berebut ngan anak... bukan anak yg mkn... aku je yg balun sorg...." hehehe... lebih kurang mcm tu ayat Kak Linda..
jd ku gagahkan diri practise buat butter cake nie... tada jd pun... saiz kecil je 6".... suka buat yg kecik2... comel je tgk...
mcm nie le bih kurang bila dah potong..(bunga kat pinggan tu cantik le... bukan kek nye) ...
dah lulus QC kat umah tu...
adik-beradik kat umah memang kuat komen ape2 je... baju ke... mkn ke... suruh dior komen.. panjang menjela..
so aku suruh le diorg test... diorg kata sodap... kalau diorg kata sodap... aku rasa boleh pakai .... aku tak kata... diorg kata.... hahaha dah boleh jual nie... produk baru...
Buat 2 biji kek butter ngan buttercream.... yang nie encik kat umah kata..."eee... kek tu mcm towel la...."
anak buah aku ckp...." nape kek tu mcm bulu-bulu....??"...
Tak kisah le... saje nak desing mcm nie....